Copywriting czyli jak pisać, żeby skuteczniej sprzedawać

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Copywriting czyli jak pisać, żeby skuteczniej sprzedawać

25 03 2019 - 26 03 2019 - Warszawa

Kategoria:

Tworzysz teksty reklamowe? Piszesz oferty handlowe? Budujesz treści do strony www?
Słowem: sprzedajesz… słowem? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Warsztaty biznesowe prowadzone przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia! Szkolenie odkrywa tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz wiele przykładów, sprawdzonych rozwiązań oraz sytuacji, w których warto poszukać innej – niż ogólnie zalecana technika.

Korzyści ze szkolenia

Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:
• dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
• określać korzyści wynikające z danego produktu,
• tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
• tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
• tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
• skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Adresaci szkolenia

• pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji, menedżerowie marki i produktu,
• przedsiębiorcy samodzielnie zajmujący się przygotowaniem tekstów reklamowo-promocyjnych,
• osoby zainteresowane zagadnieniami związanymi ze skuteczną reklamą związana ze słowem pisanym

Program

1. KORZYŚĆ
• Jak i czym zachęcić?
• Zanim zaczniesz pisać.
• Do kogo piszesz?
• Czego oczekujesz od odbiorcy?
• Jak pisać po ludzku?
• Uważaj na „klątwę wiedzy”.
• Twój klient słyszy, widzi i czuje. Wykorzystaj to!
• Niskie opłaty czy tanie loty?
• Więcej korzyści.
• Korzyści czy cechy?
• Koniec tekstu wieńczy dzieło – jak zachęcić do działania?
• Potwierdzaj wartość.

2. KONKRET
• Jak przekazać to, co istotne?
• „Dużo” czyli ile?
• Usuń zapychacze.
• Jak czytelniej przedstawiać porównania, zestawienia?

3. ESENCJA
• Jak pisać krócej?
• Mniej czyli więcej.
• Wydobądź to, co najważniejsze.

4. SUBTELNE RÓŻNICE
• Jak zachęcać słowami bez zmiany faktów?
• Przykłady – słowa w różnym kontekście.

5. NAGŁÓWEK
• Jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
• Trzy kategorie nagłówków.
• czym mówią najskuteczniejsze nagłówki?

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero – szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby – kiedy je stosować?

7. SŁOWO W SIECI
• Jak pisać komunikat do sieci?

8. STORYTELLING
• Jak stworzyć opowieść o marce?

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 950 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

25 03 2019 - 26 03 2019 - Warszawa

Nasi Klienci