Mobilny marketing – mobilny Internet

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Mobilny marketing – mobilny Internet

12 07 2019 - Warszawa

Kategoria:
Cel szkolenia

Podczas szkolenia odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania:
• Jaki jest rynek i perspektywy działań w komórce?
• Jak prowadzić działania e-marketingowe w ramach mobile internet?
• Czy m-commerce to puste hasło czy faktycznie możliwa jest sprzedaż przez komórkę?
• Jakie są koszty takich działań?
• Jak projektować mobilne serwisy?
• A także jakie są możliwości reklamy w komórce i dlaczego te formy są skuteczniejsze od tradycyjnych?

Metodologia

Forma warsztatowa bazująca na przykładach z Polski i świata. Prezentacja raportów i badań z rynku.
Ćwiczenia w zakresie projektowania mobilnych interfejsów i strategii kampanii promocyjnych w kanałach mobilnych.

Korzyści dla uczestników

• Opanowanie sztuki projektowania serwisów i aplikacji mobilnych pod kątem komunikacji z odbiorcą
• Poznanie potrzeb odbiorców mobilnych i specyfiki kanału
• Przedstawienie efektywnych i inspirujących case’ów związanych z mobilną promocją i sprzedażą
• Poznanie sposobów na weryfikację aktywności w kanale mobilnym – www, aplikacje, promocja

Adresaci szkolenia

Szkolenie kierowane jest do:
• dyrektorów, menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze m-komunikacji
• pracowników portali, sklepów, serwisów internetowych
• wszystkich profesjonalistów śledzących ewolucję rynku mobilnego

Program

1. Telefon, tablet i werable devices – ewolucja komunikacji
• Czym jest mobilny Internet i jak wykorzystać jego potencjał?
• Fakty, dane i wykresy – czyli o „przenośnym Internecie” garść cyfr
• Prognozy rynku mobilnego Internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?
• Segmentacja mobilnych internautów – wiek, płeć, geografia, etc.;
• Wnioski i implikacje dla marketerów

2. Projektowanie mobilnych witryn
• Specyfika WWW versus mobilne witryny – projektowanie mobilnego serwisu „krok po kroku”
• Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów:
     • Nawigacja – dobre praktyki mobilnego poruszania się
     • Architektura informacji – mobile vs klasyczne WWW
     • Projektowanie graficzne i RWD
• 4 warianty mobilnych witryn – od formatowania sajtów przez budowanie docelowych projektów
• Użyteczność w mobilnym Internecie – jak projektować przyjazne interfejsy?
• Testowanie mobilnych projektów – kluczowe błędy i dobre praktyki
• Jak zaprojektować stronę w 5 minut? Automaty mobilne w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – prototypowanie serwisu
Case study: Mobilne szablony do wykorzystania

3. Rynek mobilnego Internetu – usługi, aplikacje, geolokalizacja
• Aplikacja czy serwis? – wady i zalety poszczególnych rozwiązań
• Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z – inspiracje, trendy, przykłady
• Aplikacje na rynku mobilnym – jak projektować aplikacje i je promować z uwzględnieniem kategorii:
     • rynek rozrywki (gry, muzyka, treści i usługi „po godzinach”);
     • rynek contentu (informacje z kraju i ze świata, wiadomości biznesowe, etc.);
     • rynek serwisów społecznościowych;
     • rynek m-commerce;
     • rynek aplikacji mobilnych (przeglądarki, wyszukiwarki, systemy operacyjne oraz programy dedykowane na rynek B2B i B2C);
• jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
• 10 zasad projektowania app-ek – błędy i dobre praktyki
Best practicies – ćwiczenie praktyczne (projektowanie aplikacji mobilnej)

4. Reklama w mobilnym Internecie
• Wartość i prognozy rynku Internet reklamy na smartfony i tablety;
• Kluczowi gracze m-reklamy – Polska i Świat;
• Standardy mobilnej reklamy w komórce od A do Z
• Przykłady kampanii mobilnych
• Formy reklamowe:
     • tradycyjne dla telefonii komórkowej
     • w ramach mobilnego Internetu – w tym display i search
     • kampanie geolokalizacyjne – od lajkowania do meldowania (check-in)
     • QR kody jako element promocji
Case study: Przykłady mobilnych kampanii
Ćwiczenie praktyczne – projektowania kampanii mobilnej

5. Trendy mobilnego Internetu
• Infrastruktura i technologia (np. mobilna telewizja);
• Urządzenia przenośne – perspektywy rozwoju i ewolucja na rynkach liderów m-telefonii;
• Usługi i aplikacje (np. mobile-UGC);
• Pozostałe (np. alianse biznesowe dużych graczy);
• Co dalej? Trendy na rynku mobile’a

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 850 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

12 07 2019 - Warszawa

Nasi Klienci