Szkolenie online Microsoft Excel poziom zaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Szkolenie online Microsoft Excel poziom zaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

15 06 2020 - 16 06 2020 - Online
16 07 2020 - 17 07 2020 - Online

Kategoria: , ,
Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie zaawansowanej wiedzy na temat wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat zaawansowanych funkcji aplikacji m.in. umiejętność zaawansowanej obróbki danych w arkuszu, generowania wykresów. Będą potrafili pracować z wieloma arkuszami i tworzyć zaawansowane formuły. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy naucza się samodzielnie analizować dane przy pomocy tabel przestawnych oraz wykorzystywać inne źródła danych. Ćwiczenia zapewnią trwałe podniesienie wydajności pracy dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych funkcji MS Excel.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania zaawansowanych możliwości w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości do kreatywnej analizy działalności firmy oraz do budowy złożonych modeli, dzięki którym podejmowanie decyzji będzie oparte o rzetelne i dokładne dane. Poznanie zaawansowanych technik korzystania z programu Microsoft Excel uczyni codzienną pracę łatwiejszą i bardziej efektywną.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:

• Obsługiwać zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego
• Importować i formatować dane na poziomie zaawansowanym
• Wykonywać skomplikowane obliczenia za pomocą formuł i funkcji
• Tworzyć dostosowane do typów danych wykresy
• Zakładać zaawansowane filtry
• Korzystać z szablonów
• Analizować dane za pomocą sum częściowych, tabel przestawnych i symulacji
• Importować i eksportować dane
• Korzystać z pracy online
• Zarządzać zeszytami

Program

• Dane zewnętrzne, typy danych, źródła danych, budowanie kwerend, zapisywanie i edycja kwerend, analiza danych zewnętrznych.

• Technologie pobierania danych ze źródeł zewnętrznych. Import i analiza danych z plików tekstowych do Excela.

• Narzędzia filtrowania, sortowania, sum pośrednich w analizie danych. Elementy formatowania warunkowego. Sprawdzanie poprawności danych (walidacja danych).

• Tworzenie i modyfikowanie tabel przestawnych w oparciu o różne źródła danych.

• Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy danych biznesowych.

• Formatowanie warunkowe w tabeli przestawnej.

• Formatowanie warunkowe, warianty zastosowań.

• Prezentacje danych – wykresy.

• Funkcje w arkuszu MS Excel.

• Funkcje macierzowe, przykłady zastosowań.

• Funkcje bazodanowe, przykłady zastosowań praktycznych, dobór kryteriów, alternatywa i koniunkcja kryteriów.

• Automatyzacja obliczeń za pomocą funkcji budowanych przez użytkownika.

• Optymalizacja rozwiązań złożonych problemów za pomocą dodatku Solver.

• Organizacja pracy z programem Excel.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa: 990 zł + 23% VAT 

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

Baza Usług Rozwojowych (BUR)
Dofinansowanie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
Z dofinansowania mogą skorzystać wszystkie przedsiębiorstwa (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), które zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę. 
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy 

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat

→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Godziny zajęć: 10:00-15:30

Harmonogram szkolenia:

→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF

09:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 → warsztat cz. I
11:30 → przerwa 30-minutowa
12:00 → warsztat cz. II
13:30 → przerwa 30-minutowa
14:00 → warsztat cz. III
15:30 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

15 06 2020 - 16 06 2020 - Online
16 07 2020 - 17 07 2020 - Online

Nasi Klienci