Szkolenie online MS Excel dla HR – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w pracy działu HR – poziom I

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Szkolenie online MS Excel dla HR – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w pracy działu HR – poziom I

02 06 2020 - 03 06 2020 - Online
16 07 2020 - 17 07 2020 - Online

Kategoria: , ,
Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów personalnych/kadr oraz do osób zajmujących się analizą danych osobowych przy wykorzystaniu programu Microsoft Excel.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie szybkiego i sprawnego posługiwania się programem Excel w codziennej pracy. Szczególną uwagę poświęcimy analizie oraz gromadzeniu danych osobowych pracowników. Uczestnicy nauczą się wyszukiwać, wyróżniać i eksportować dane w MS Excel, sporządzać raporty, analizy i zestawienia w krótkim czasie. Przedstawione zostaną możliwości automatyzacji często wykonywanych zadań celem sprawniejszego zarządzania bazą pracowników. W trakcie szkolenia wykorzystywane będą funkcje statystyczne i bazodanowe, zaawansowane używanie filtrów oraz formatowanie warunkowe. Przedstawiony będzie również sposób przygotowywania i zabezpieczania arkuszy, który w dalszej kolejności będzie przesyłany do uzupełnienia. Omówione zostanie drukowanie dokumentów z wszystkimi zaawansowanymi opcjami. Podczas warsztatu omówionych zostanie minimum 50 skrótów klawiszowych.

Program szkolenia

1. Wstęp
• Typy danych i pułapki, jakie z tego powodu mogą nas spotkać
• Wykorzystanie serii danych do sprawnego określania zakresu dat

2. Operacje na datach i czasie
• Tworzenie własnych formatów dat i czasu
• Typy adresowania: względne, bezwzględne i mieszane
• Ręczne i automatyczne wstawiania dat i czasu do arkusza
• Wykorzystanie formuł i funkcji do obliczania czasu pracy, wynagrodzenia i stażu pracy
• Obliczenia związane ze stażem pracy

3. Wykorzystanie Excela do analizy danych
• Rozliczanie premii pracowników przy użyciu funkcji logicznych (JEŻELI, LUB, ORAZ, JEŻELI.BŁĄD)
• Zastosowanie funkcji wyszukiwania i adresu (m. in. WYSZUKAJ.PIONOWO – wakacje pod gruszą) do przyporządkowywania danych personalnych, rozliczania premii czy przyznawania dodatków socjalnych
• Funkcje tekstowe wykorzystywane w celu wyodrębniania danych: m. in. LEWY. PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU, TEKST
• Analiza danych za pomocą tabel i wykresów przestawnych – wstęp

4. Zagadnienia opcjonalne:
• Wykresy
– Dobór odpowiedniego typu wykresu do danych
– Formatowanie wykresów
– Style wykresów
• Sortowanie
• Filtrowanie
• Przygotowanie dokumentu do wydruku (obszar wydruku, personalizowanie nagłówka i stopki, znak wodny, drukowanie nagłówka na każdej drukowanej stronie)

5. Skróty klawiszowe ułatwiające pracę w arkuszu

Opinie uczestników poprzednich edycji szkolenia:
„Super pomysł na konkretne szkolenie z Excela dla HR, idealnie wpasowujące się w zakres zadań na moim stanowisku”
Paweł Staroń, Ministerstwo Rozwoju

„Praktyczne, przekładalne na codzienną pracę z Excelem. Bardzo dobre umiejętności dydaktyczne trenera”
Joanna Kciuk, PK Components Piotr Kciuk

„Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Dzięki szkoleniu nauczyłam się sprawniej posługiwać programem Excel”
Marta Jawor- Misiak, Koleje Dolnośląskie S.A.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa: 990 zł + 23% VAT

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:
• Baza Usług Rozwojowych (BUR)
Dofinansowanie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki – http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.
• Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
Z dofinansowania mogą skorzystać wszystkie przedsiębiorstwa (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), które zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat

→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie z kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Szkolenie ma charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. 

Godziny zajęć: 09:00-15:00

Harmonogram szkolenia:

→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF

08:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
09:00 → warsztaty cz. I
10:30 → przerwa 30-minutowa
11:00 → warsztaty cz. II
12:30 → przerwa 30-minutowa
13:00 → warsztaty cz. III
14:30 → odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio
15:00 → planowane zakończenie szkolenia/audio

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>

Terminy

02 06 2020 - 03 06 2020 - Online
16 07 2020 - 17 07 2020 - Online

Nasi Klienci