Szkolenie online Wykorzystanie MS Excel w pracy Działu Sprzedaży  – poziom średniozaawansowany

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Szkolenie online Wykorzystanie MS Excel w pracy Działu Sprzedaży – poziom średniozaawansowany

02 06 2020 - 03 06 2020 - Online

Kategoria: , ,

Wymagania: podstawowa znajomość MS Excel

Adresaci szkolenia

Przedstawiciele handlowi, którzy negocjują warunki ofert z klientami, tworzą porównania cenowe z konkurencją oraz tworzą zestawienia przewidywanej sprzedaży.

Metodyka szkolenia

Wykład – 10%, ćwiczenia praktyczne wspólne z trenerem i samodzielne – 90%.

Program

1. Formuły i funkcje przydatne w negocjacjach z klientem i tworzeniu dla niego oferty
• Formuły matematyczne służące do np. obliczania rabatów, poziomów marży, procentowego wykonania planu i odchyleń od niego, przeliczanie jednostek sprzedaży produktów, np. m → kg i odwrotnie
• Parametryzowanie formuł: adresowanie względne, bezwzględne i mieszane
• Funkcje tekstowe: LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU (np.: ustalanie grupy produktowej na podstawie indeksu)
• Wybrane funkcje podsumowujące: SUMA, ŚREDNIA, MAX, MIN
• Funkcje zaokrąglające: ZAOKR, ZAOKR.GÓRA
• Zastosowanie funkcji WYSZUKAJ.PIONOWO do porównywania ofert z ofertami konkurencji

2. Formatowanie danych – triki przydatne przy tworzeniu czytelnych raportów
• Formatowanie liczb (procentowe, liczbowe, walutowe)
• Obramowanie i wypełnienie komórki, wyrównanie tekstu
• Dlaczego nie scalamy komórek i jaka jest alternatywa?

3. Wstęp do raportowania
• Tworzenie porównań cenowych z konkurencją
• Wykresy (np. przedstawianie sprzedaży po miesiącach, udział grup produktowych w sprzedaży regionu, prezentacja przewidywanej sprzedaży)
• Formatowanie warunkowe jako narzędzie do wyróżniania istotnych danych
• Sortowanie danych (np. uszeregowanie klientów po największej sprzedaży)
• Filtrowanie danych (np. wybranie TOP 10 klientów w regionie)

4. Triki ułatwiające sprawne poruszanie się po programie Excel
• Niezbędne skróty klawiszowe
• Blokowanie okienek
• Narzędzie wyszukiwania i zamiany danych

5. Przygotowanie arkusza do wydruku
• Drukowanie dużych tabel danych
• Wpasowywanie tabel w określoną liczbę stron
• Numerowanie stron
• Umieszczanie logotypu firmy na wydruku
• Druk do PDF

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa: 890 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat

→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie z kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Godziny zajęć: 10:00-15:30

Harmonogram szkolenia:

→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF

09:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 → warsztat cz. I
11:30 → przerwa 30-minutowa
12:00 → warsztat cz. II
13:30 → przerwa 30-minutowa
14:00 → warsztat cz. III
15:30 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

02 06 2020 - 03 06 2020 - Online

Nasi Klienci