Webwriting i Content Marketing – skuteczna promocja w Internecie

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Webwriting i Content Marketing – skuteczna promocja w Internecie

16 07 2018 - Warszawa

Kategoria:
Cel szkolenia

• umiejętność wykorzystywania modelu postrzegania treści w Internecie,
• poznanie najważniejszych narzędzi copywritera,
• znajomość zasad tworzenie treści do Internetu (webwriting),
• znajomość podstawowych technik perswazji,
• umiejętność identyfikacji realnych potrzeb odbiorców,
• umiejętność praktycznego wykorzystywania rodzajów content marketingu,
• umiejętność zarządzania treścią w Internecie,
• umiejętność precyzowania docelowej grupy odbiorców,
• umiejętność posługiwania się narzędziami e-marketingu.

Korzyści ze szkolenia

• prowadzenie skutecznej komunikacji marketingowej,
• prowadzenie narracji dostosowanej do profilu grupy docelowej,
• tworzenie komunikatów dostosowanych do realnych oczekiwań odbiorców,
• budowanie społeczności konsumenckiej wokół marki,
• tworzenie contentu skupiającego uwagę odbiorców,
• tworzenie treści skupiających uwagę potencjalnych klientów,
• budowanie unikalnego wizerunku firmy za pomocą wartościowego contentu,
• komunikowanie o marce przez pryzmat korzyści dla klienta,
• budowanie strategii content marketingowej.

Adresaci szkolenia

Managerowie, specjaliści ds. marketingu (e-marketingu), specjalistów ds. promocji, specjaliści PR (ePR), właściciele firm i przedsiębiorcy, w tym również:
• osoby odpowiedzialne za tworzenie materiałów reklamowych,
• osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowych,
• osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy,
• osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie relacji ze stałymi,
• osoby odpowiedzialne za całokształt komunikacji marketingowej.

Program

1. Copywriting – pracownia słowa.

a. Warsztat copywritera.
• Co pisać? Poznaj najważniejsze rodzaje treści.
• Dla kogo pisać? Poznaj odbiorców swoich komunikatów.
• Jak tworzyć? Poznaj najważniejsze zasady copywritingu.
b. Narzędzie sprzedaży i kreowania wizerunku.
• Copywriting sprzedażowy – teksty, które zwiększą szansę sprzedaży.
• Copywriting wizerunkowy – teksty, które budują wizerunek marki.

2. Webwriting – dziennikarstwo internetowe.

• Struktura treści – czyli co się czyta w Internecie.
• Skanowanie treści – czyli jak czytają internauci.
• Tytuł, lead, nagłówki – czyli jak zbudować tekst.
• Krótko, treściwie i zachęcająco – czyli KISS, AIDAS i inne techniki perswazji.
• Neuromarketing – czyli jak kształtować proces komunikacji.

3. Content marketing – twórczo i oryginalnie.

• Content Marketing a Inbound Marketing.
• Narzędzia content marketingu.
• Kanały komunikacji – owned, paid i earned media.
• Korzyści działań contentowych.
• Storytelling – jak marki opowiadają swoje historie?

4. Strategia Content Marketingu – klucz do sukcesu.

• Najważniejsze elementy warunkujące skuteczność.
• Cele – założenia contentowe.
• Persona – idealny odbiorca komunikatu.
• Harmonogram – plan i kalendarz redakcyjny.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 650 zł + 23% VAT

Promocja: Koszt uczestnictwa  drugiej osoby  zgłoszonej na szkolenie wynosi 450 zł +23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 09:00 – 16:00

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie

Terminy

16 07 2018 - Warszawa

Nasi Klienci