Wysoka pozycja w wyszukiwarkach internetowych – jak ją osiągnąć wykorzystując Content Marketing

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Wysoka pozycja w wyszukiwarkach internetowych – jak ją osiągnąć wykorzystując Content Marketing

Kategoria:
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi wytycznymi Google oraz zasadami Content Marketingu, który obecnie staje się kluczowym czynnikiem w pozycjonowaniu stron internetowych.

Korzyści ze szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności pozwalające na prowadzenie skutecznych działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych oraz osiąganiem maksymalnych rezultatów pozycjonerskich oraz promocyjnych przy wykorzystaniu najnowszych wytycznych Google.

Adresaci szkolenia

• osoby samodzielnie pozycjonujące strony www,
• webmasterzy,
• właściciele firmy SEO, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę,
• osoby zainteresowane tematyką marketingu internetowego.

Program

1. Wytyczne Google – co brać pod uwagę?

a. Content Marketing: atrakcyjne treści na stronie www – kluczowy czynnik mający wpływ na pozycję w wyszukiwarce:
• Skuteczne treści na stronie www – zasady tworzenia.
• O czym pisać aby sprzedać?
• Odpowiednie rozmieszczenie treści na stronie www.
• Słowa kluczowe zamieszczane w treści jako wyznacznik pozycjonowania.
• Treść o niskiej jakości dla Google – czyli jaka?
•  Strony www, które poprawnie prowadzą Content Marketing – przykłady oraz analiza.
• Promowanie i rozpowszechnianie treści poza stroną www.

b. Optymalizacja – niezbędne działania, mające wpływ na wysoką pozycję strony www:
• Roboty wyszukiwarki Google – jak zapewnić im odpowiednią dostępność strony?
• Kluczowe elementy strony www, które są konieczne w zdobyciu wysokiej pozycji
• w wyszukiwarce.
• Wewnętrzne linkowanie strony – na czym polega?

c. Linkowanie – sposób na budowanie wysokiej pozycji strony www w wyszukiwarce
• Prywatne zaplecze linków – jak je zbudować?
• Disavow tool – jak uniknąć miejsc określonych przez Google jako niebezpieczne?
• Śledzenie efektów linkowania
• Linki ze stron zewnętrznych – co zrobić, aby linkowano do naszej strony www?

2. Aktualizacje algorytmu Google.

• Zmiany w algorytmie Google – jak je śledzić i interpretować?
• Jaki wpływ mają zmiany w algorytmie dla dotychczas pozycjonowanej strony www?
• Algorytm: Panda, Pingwin i Koliber – czym są oraz jak ustrzec się przed ich negatywnymi skutkami?
• Jakie umieszczać treści na stronie aby odpowiadały, aktualnym wytycznym Google?

3. Kary i ograniczenia w widoczności Google

• Na czym polegają kary Google?
• Po czym rozpoznać, że strona www została ukarana przez Google?
• Zdejmowanie kary ręcznej – działania naprawcze.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 650 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

Nasi Klienci