Microsoft Outlook -zarządzanie kontaktami i pocztą

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Microsoft Outlook -zarządzanie kontaktami i pocztą

09 11 2018 - Warszawa

Kategoria:
Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności zarządzania kontaktami i pocztą przy pomocy aplikacji MS Outlook.

Korzyści wynikające ze szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności zarządzania czasem, zadaniami i kontaktami przy pomocy aplikacji MS Outlook.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:

• Efektywnie używać program MS Outlook do tworzenia i modyfikacji kalendarza, książki kontaktowej
• Tworzyć i przydzielać konkretne zadania dla siebie i innych osób,
• Wykorzystywać inne programy MS Office do współpracy z programem MS Outlook
• Zautomatyzować pracę z kontaktami i kalendarzem aby sprawniej wykonywać powtarzające się czynności w codziennej pracy.

Metody

Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.

Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.

Program

• Omówienie możliwości aplikacji MS Outlook jako narzędzia do zarządzania kontaktami i wiadomościami.

• Kalendarz – dodawanie, planowanie spotkań, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez inne osoby, wydarzenia.

• Zadania – tworzenie zadań, otwieranie zadań, oznaczanie zakończenia zadania, przydzielanie zadań, przydzielanie zadania innej osobie, wysyłanie informacji o zadaniu.

• Dziennik – rejestrowanie czynności, otwieranie elementu lub dokumentu, do którego odnosi się pozycja dziennika.

• Zarządzanie czasem, kontrola czasu.

• Planowanie pracy zespołu.

• Kontakty – dodawanie pól, tworzenie listy najczęściej wybieranych kontaktów.

• Nadawanie praw dostępu pełnomocnikom – wiadomości ogólne, konfigurowanie dostępu.

• Zarządzanie pocztą w czasie nieobecności – asystent podczas nieobecności, kreator reguł, foldery osobiste.

• Notatki.

• Formularze – zmiana domyślnego formularza w folderze publicznym, projektowanie formularzy.

• Praca zdalna – foldery offline.

• Oszczędzanie pamięci.

• Synchronizacja – ręczna synchronizacja.

• Archiwizacja.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 590 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

09 11 2018 - Warszawa

Nasi Klienci