Specjalista ds. e-marketingu, analityk i projektant strategii promocyjnych w Internecie. W branży internetowej działa aktywnie już od 2003 roku, posiada bogate doświadczenie wynikające z wielu zrealizowanych projektów.
Koordynator setek kampanii e-marketingowych, m.in. dla: Centrum Klima S.A., Sygma Bank, Portal Deon.pl, Nowy Styl Group, TK Telekom Sp. z o.o., Diagnostyka Bank Komórek Macierzystych Sp. z o.o. SK, Portal Funduszy Europejskich Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Autor ponad 200 audytów działań promocyjnych portali i serwisów internetowych.
Absolwent Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza. Posiada tytuł magistra inżyniera elektrotechniki – specjalność komputerowe systemy informacyjno-pomiarowe. Członek kadry dydaktycznej Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Współautor kursu „Sprzedaż internetowa i pozycjonowanie e-sklepu”, będącego częścią projektu „Profesjonalny Handlowiec – szkolenia dla pracowników MŚP z województwa podkarpackiego” (Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).