Wojciech Szymański

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Wojciech Szymański

Specjalista ds. e-marketingu oraz e-PR. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Od 2010 roku prezes Ideo Force Sp. z o.o. Natomiast od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. gdzie nadzoruje pracą zespołu, wyznacza jego cele i odpowiada za wyniki finansowe, a także dalszy rozwój. W firmie, oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem Internetu.
Uczestniczył w projektach dla najbardziej rozpoznawalnych marek, takich jak Zelmer S.A., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,., KRUK S.A., ING Usługi Finansowe S.A., BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Śnieżka S.A. i wielu innych. Ponadto nadzorował wdrążenia m.in. dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Polpharma S.A., Interia.pl S.A. oraz Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.
Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Posiada tytuł inżyniera – na specjalności inżynieria komputerowa i multimedialna oraz magistra – na specjalności systemy i sieci komputerowe. Członek kadry dydaktycznej Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie sprawuje opiekę merytoryczną nad kierunkiem Marketing w sieci i techniki multimedialne.
Autor wielu publikacji książkowych, między innymi „Leksykon pozycjonowania”, „Inwestowanie i finanse w Internecie”, „C++ dla początkujących”. Współautor „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady”, „Badania i pomiar efektów w PR” oraz „Leksykon Public Relations. Autor wielu materiałów dydaktycznych oraz kursów, między innymi kursu DL na temat nowych form marketingu oraz kursu DL dotyczący promocji w wyszukiwarkach.


Nasi Klienci