Szkolenie online Microsoft Excel poziom średniozaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Szkolenie online Microsoft Excel poziom średniozaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

Kategoria: ,
Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft Excel oraz zapozna uczestników z ich praktycznym zastosowaniem. Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętność edycji i formatowania danych, zapoznają się z możliwościami wykorzystywania odwołań oraz funkcji. Dzięki ćwiczeniom przygotowanym przez trenera każdy uczestnik będzie umiał sortować i filtrować dane, oraz nauczy się automatyzować pracę w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił

• Wydajnie pracować z arkuszem kalkulacyjnym.
• Prawidłowo wprowadzać dane do arkusza, tworzyć i modyfikować bazy i formularze
• Wykonywać operacje na komórkach
• Sprawnie korzystać z funkcji
• Dostosować środowisko arkusza MS Excel do indywidualnych potrzeb

Program

Przegląd możliwości aplikacji, organizacja programu, organizacja dokumentu – skoroszytu. Terminologia i środowisko programu Microsoft Excel.
• Interfejs programu MS Excel
• Dostosowywanie wyglądu programu do własnych potrzeb
• Korzystanie z widoków
• Wprowadzanie i edycja danych
• Zasady prawidłowego przechowywania danych
• ustawienia strony

Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy – operacje na komórkach i zakresach danych.
• Wstawianie, usuwanie oraz kopiowanie arkuszy
• Wstawianie, usuwanie wierszy oraz kolumn
• Ukrywanie danych
• Wbudowane style tabel
• Autoformatowanie dat, liczb
• Formatowanie liczb, poprawa czytelności wprowadzonych danych
• Malarz formatów
• Narzędzie wypełnianie błyskawiczne
• Komentarze

Budowanie i modyfikowanie bazy danych, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.
• Pojęcie bazy danych w programie Excel
• Wyszukiwanie informacji (polecenia Znajdź oraz Zamień)
• Sortowanie
• Sortowanie według kolejności listy niestandardowej, według kolorów
• Autofiltr
• Serie danych
• Rozpoznawanie typów danych
• Tekst jako kolumny
– Tekst o stałej szerokości/rozdzielany
– Naprawa niepoprawnie wpisanych dat
• Narzędzie Usuń duplikaty

Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych.
• Typy adresowania komórek

Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela (matematyczne, daty i czasu, funkcje logiczne, wyszukaj itp.).
• Narzędzie szybka analiza
• Kopiowanie i przenoszenie formuł
• Konstruktor funkcji
• Operatory matematyczne
• Funkcje:
• Daty i czasu (m.in. DZIŚ, TERAZ)
• Matematyczne (m.in. ZAOKR, SUMA.JEŻELI)
• Logiczne (m.in. JEŻELI)
• Statystyczne (m.in. LICZ.JEŻELI)

Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań i organizacja pracy z programem Excel: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów, scalanie danych z wielu arkuszy.
• Sposoby unikania błędów
• Poprawność danych
– Sprawdzanie poprawności
– Rozwijane listy
– Komunikat o błędzie
• Ochrona arkusza
• Ochrona skoroszytu
• Wstawianie i modyfikacja komentarzy
• Tworzenie formuł sprawdzających
• Zezwalanie/kontrola dostępu do zakresów danych

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa: 1090 zł + 23% VAT

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

Baza Usług Rozwojowych (BUR)
Dofinansowanie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
Z dofinansowania mogą skorzystać wszystkie przedsiębiorstwa (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), które zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę. 
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy 

Cena obejmuje:
• dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem z wbudowanym głośnikiem i mikrofonem (opcjonalnie z kamerą) oraz dostępem do Internetu i oprogramowaniem MS Excel.

→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Godziny zajęć: 09:00-15:00

Harmonogram szkolenia:

→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF

08:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
09:00 → warsztat cz. I
10:30 → przerwa 30-minutowa
11:00 → warsztat cz. II
12:30 → przerwa 30-minutowa
13:00 → warsztat cz.III
15:00 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@adnakademia.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

Nasi Klienci