11 03 2021 - Online | Zgłoś się |
10 05 2021 - Online | Zgłoś się |
08 07 2021 - Online | Zgłoś się |
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi wytycznymi Google oraz zasadami Content Marketingu, który obecnie staje się kluczowym czynnikiem w pozycjonowaniu stron internetowych.
Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności pozwalające na prowadzenie skutecznych działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych oraz osiąganiem maksymalnych rezultatów pozycjonerskich oraz promocyjnych przy wykorzystaniu najnowszych wytycznych Google.
• osoby samodzielnie pozycjonujące strony www,
• webmasterzy,
• właściciele firmy SEO, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę,
• osoby zainteresowane tematyką marketingu internetowego.
1. Wytyczne Google – co brać pod uwagę?
a. Content Marketing: atrakcyjne treści na stronie www – kluczowy czynnik mający wpływ na pozycję w wyszukiwarce:
• Skuteczne treści na stronie www – zasady tworzenia.
• O czym pisać aby sprzedać?
• Odpowiednie rozmieszczenie treści na stronie www.
• Słowa kluczowe zamieszczane w treści jako wyznacznik pozycjonowania.
• Treść o niskiej jakości dla Google – czyli jaka?
• Strony www, które poprawnie prowadzą Content Marketing – przykłady oraz analiza.
• Promowanie i rozpowszechnianie treści poza stroną www.
b. Optymalizacja – niezbędne działania, mające wpływ na wysoką pozycję strony www:
• Roboty wyszukiwarki Google – jak zapewnić im odpowiednią dostępność strony?
• Kluczowe elementy strony www, które są konieczne w zdobyciu wysokiej pozycji
• w wyszukiwarce.
• Wewnętrzne linkowanie strony – na czym polega?
c. Linkowanie – sposób na budowanie wysokiej pozycji strony www w wyszukiwarce
• Prywatne zaplecze linków – jak je zbudować?
• Disavow tool – jak uniknąć miejsc określonych przez Google jako niebezpieczne?
• Śledzenie efektów linkowania
• Linki ze stron zewnętrznych – co zrobić, aby linkowano do naszej strony www?
2. Aktualizacje algorytmu Google.
• Zmiany w algorytmie Google – jak je śledzić i interpretować?
• Jaki wpływ mają zmiany w algorytmie dla dotychczas pozycjonowanej strony www?
• Algorytm: Panda, Pingwin i Koliber – czym są oraz jak ustrzec się przed ich negatywnymi skutkami?
• Jakie umieszczać treści na stronie aby odpowiadały, aktualnym wytycznym Google?
3. Kary i ograniczenia w widoczności Google
• Na czym polegają kary Google?
• Po czym rozpoznać, że strona www została ukarana przez Google?
• Zdejmowanie kary ręcznej – działania naprawcze.
Koszt uczestnictwa: 550 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat
→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie z kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Godziny zajęć: 10:00-15:30
Harmonogram szkolenia:
→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF
09:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 → warsztat cz. I
11:30 → przerwa 30-minutowa
12:00 → warsztat cz. II
13:30 → przerwa 30-minutowa
14:00 → warsztat cz. III
15:30 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio
Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!
11 03 2021 - Online | Zgłoś się |
10 05 2021 - Online | Zgłoś się |
08 07 2021 - Online | Zgłoś się |