11 02 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
14 04 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
09 06 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności zarządzania kontaktami i pocztą przy pomocy aplikacji MS Outlook.
Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności zarządzania czasem, zadaniami i kontaktami przy pomocy aplikacji MS Outlook.
• Efektywnie używać program MS Outlook do tworzenia i modyfikacji kalendarza, książki kontaktowej
• Tworzyć i przydzielać konkretne zadania dla siebie i innych osób,
• Wykorzystywać inne programy MS Office do współpracy z programem MS Outlook
• Zautomatyzować pracę z kontaktami i kalendarzem aby sprawniej wykonywać powtarzające się czynności w codziennej pracy.
Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.
Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.
• Omówienie możliwości aplikacji MS Outlook jako narzędzia do zarządzania kontaktami i wiadomościami.
• Kalendarz – dodawanie, planowanie spotkań, uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez inne osoby, wydarzenia.
• Zadania – tworzenie zadań, otwieranie zadań, oznaczanie zakończenia zadania, przydzielanie zadań, przydzielanie zadania innej osobie, wysyłanie informacji o zadaniu.
• Dziennik – rejestrowanie czynności, otwieranie elementu lub dokumentu, do którego odnosi się pozycja dziennika.
• Zarządzanie czasem, kontrola czasu.
• Planowanie pracy zespołu.
• Kontakty – dodawanie pól, tworzenie listy najczęściej wybieranych kontaktów.
• Nadawanie praw dostępu pełnomocnikom – wiadomości ogólne, konfigurowanie dostępu.
• Zarządzanie pocztą w czasie nieobecności – asystent podczas nieobecności, kreator reguł, foldery osobiste.
• Notatki.
• Formularze – zmiana domyślnego formularza w folderze publicznym, projektowanie formularzy.
• Praca zdalna – foldery offline.
• Oszczędzanie pamięci.
• Synchronizacja – ręczna synchronizacja.
• Archiwizacja.
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 690 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!
11 02 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
14 04 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
09 06 2021 - Warszawa | Zgłoś się |