Szkolenie online Microsoft Excel poziom średniozaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Szkolenie online Microsoft Excel poziom średniozaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

16 11 2020 - 17 11 2020 - Online

Kategoria: ,
Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft Excel oraz zapozna uczestników z ich praktycznym zastosowaniem. Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętność edycji i formatowania danych, zapoznają się z możliwościami wykorzystywania odwołań oraz funkcji. Dzięki ćwiczeniom przygotowanym przez trenera każdy uczestnik będzie umiał sortować i filtrować dane, oraz nauczy się automatyzować pracę w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił

• Wydajnie pracować z arkuszem kalkulacyjnym.
• Prawidłowo wprowadzać dane do arkusza, tworzyć i modyfikować bazy i formularze
• Wykonywać operacje na komórkach
• Sprawnie korzystać z funkcji
• Dostosować środowisko arkusza MS Excel do indywidualnych potrzeb

Program

• Przegląd możliwości aplikacji, organizacja programu, organizacja dokumentu – skoroszytu. Terminologia i środowisko programu Microsoft Excel.

• Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy – operacje na komórkach.

• Budowanie i modyfikowanie bazy danych, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.

• Operacje na zakresach danych.

• Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych.

• Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela (matematyczne, daty i czasu, funkcje logiczne, wyszukaj itp.).

• Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań.

• Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.

• Organizacja pracy z programem Excel: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów, scalanie  danych z wielu arkuszy.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa: 890 zł + 23% VAT

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

Baza Usług Rozwojowych (BUR)
Dofinansowanie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)
Z dofinansowania mogą skorzystać wszystkie przedsiębiorstwa (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), które zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę. 
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy 

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat

→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem z wbudowanym głośnikiem i mikrofonem (opcjonalnie z kamerą) oraz dostępem do Internetu i oprogramowaniem MS Excel.

→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Godziny zajęć: 09:00-15:00

Harmonogram szkolenia:

→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF

08:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
09:00 → warsztat cz. I
10:30 → przerwa 30-minutowa
11:00 → warsztat cz. II
12:30 → przerwa 30-minutowa
13:00 → warsztat cz.III
15:00 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Informacje:
Justyna Świdnicka
tel. (48) (22) 208 28 47, fax. (48) (22) 211 20 90
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

16 11 2020 - 17 11 2020 - Online

Nasi Klienci