Konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe. Wykładowca SGH I SWPS, absolwent programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 1998 r. związany z wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział juz ponad 3.000 uczestników. Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”. Aktualnie Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego „Online Marketing Polska”. Autor wielu publikacji dot. e-marketingu w takich tytułach jak: „Marketing w Praktyce”, „Manager”, Wydawnictwo C.H. Beck oraz raportów-dodatkowych mediowych.