Magdalena Tobiasz

Szkolenia i kursy komputerowe IT - MDDP Akademia Biznesu

Magdalena Tobiasz

Copywriter i specjalista ds. content marketingu, w branży marketingu internetowego działa aktywnie już od 2011 roku. Doświadczenie zdobyła, projektując kampanie marketingowe i przygotowując szereg zróżnicowanych treści na potrzeby e-marketingu i e-PR.
Współpracowała przy projektach realizowanych między innymi dla takich marek, jak Cobi, UTH, WSK, Valeant, BPH TFI, gdzie odpowiadała za opracowanie koncepcji kampanii i przygotowanie contentu. Jest autorką artykułów i definicji z zakresu e-marketingu, w szczególności copywritingu i content marketingu.
Absolwentka Wydziału Historii i Filologii Polskiej Uniwersytetu Rzeszowskiego, doktor nauk humanistycznych. Posiada certyfikat zarządzania projektami Prince Foundation2.
Zawodowo i prywatnie zajmuje się pisaniem. W tym celu zgłębia tajniki copywritingu i content marketingu, sięgając do źródeł, czyli momentu powstania pierwszych materiałów reklamowych. W poszukiwaniu ciekawych koncepcji i sposobów prowadzenia komunikacji marketingowej wykorzystuje kontekst historyczny, kulturowy, a nawet literacki. Szczególnie interesuje się storytellingiem, czyli sposobem konstruowania marketingowych opowieści, a także nowelą graficzną i jej praktycznym zastosowaniem w e-marketingu.


Nasi Klienci